SpiDeR

Setiap Masa... Setiap Saat... Sangat Perit..
kenapa...



Kenapa...
Dugaan Ini Sungguh Ngeri...


Masih...
Aku Tidak Dapat Melupakan'nya


Seperti...
Baru Semalam Terjadi


Inilah Kisah Hidupku...


Setiap Hari... Hanya Mengurungkan Diri Di DAlam Rumah....
Bila betul2 Tertekan... Aku Membawa Diri ke Kampung Mencari Ketenangan...
Setelah kembali Tenang... Aku Pulang Kerumah... ^^



Tetapi...


Tidak Sampai beberapa Hari.... Aku Jadi seperti dahulu...
Kembali Tidak waras dengan mengurung diri Di dalam Bilik...

Berjam'2... Berhari'2 Hingga lah Berminggu'2....
Panggilan Talefon... Mesej... Semuanya... Ku abaikan...


Sampaikan...


Sudah Berbulan'2 aku tidak berkerja...
Fikiran aku terganggu... Sampai skg...


Hem....


Hanya Kerana Seseorang...
Hidup ini boleh berubah sekelip Mata...


Aku...


Bukan lagi aku yang dlu....


" Siapa kaw untuk menentukan Hidup aku "


1 ayat yg aku selalu ingat...
tp aku sendiri dh lupa sape yg ckp camtu kat aku dlu...
=.=''  LostBrain


Fuh~


Kalau lah dpt jumpa orang yg ckp camtu kat aku dlu...
Aku nk Tanya Dia...
Jgn ungkapkan Kata'2 keramat tu kat orang lain...


Cukup...


Cukuplah aku sorang yg menanggungnya selama nie...
Hem.... ( Tiada kata'2 )




Beginilah Hidup aku skg....
Merenung Jauh... Sejauh yang boleh... Kerana Kecewa...


Kecewa Dengan Semua... Semua.. !!!
Aku Dah Betul'2 Down Skg... PHM !!! DOWN !!!











Categories:

Leave a Reply