SpiDeR

Fuh.. Dah lame X update Blog Nie... Aku Wat Blog Nie Pun Suke.. Tapi Xsangka ADer Gak Peminat Setia Yang Nak Bace Cerita Aku Eah...

MaaF la Lame MengHilang... Keluar Mencari Inspirasi Baru.. New Story
Selama 2 Bulan... Aku Hidup Dalam Keadaan Sangat Tidak Tenteram Dek Kerana Bermacam Masalah yang datang melanda.. 

Dan Kini Aku Telah Menemui Sedikit Semangat... 


Ianya Bermula Pada Suatu Hari.. Seperti Biase.. Setiap Malam Mesti Fly Punyer Hahak.. Melepak Dengan Sahabat2 Ku Yang Sudah Ku Anggap Seperti Fmly sendiri. Dan Setiap hari aku lihat kawan2 Aku Nie Rajin Maen Picit2 handset.. Haha.. Tapi Aku ? kalo ada Pun Msj Iklan Jew Banyak... Xpun Msj Dari Gadis2 Gedix Tah camne Dpt no Tepon aku Xtau la... =.='
DAn..!! Dalam Diam2 Aku Pun Ckp Lar Kat Kawan Aku nie Roy Namanya.. 
" weh, ko ader no awek Mae2 Tak untuk aku maen stock2 Msj Jew.. "
Pakse Punyer pakse akhirnya Kawan aku si Roy nie pun kasi La no sorang awek Yang Duk 1 Daerah Gan aku... 


Bermula La Kisah Dak Laki & Gurlz nie...

Hari Pertama Aku sempat Msj Perkenalan Dengan Awek Nie 6 msj Jew.. Pastu Handset lak Gile Balik... Dlm 6 msj Yang terdapat dlm Inbox tue.. Ada Stailnya Yang tersendiri.. Haha.. Itu rahsia xlah Citer.. :P
Mlm Tue dalam handset nie nak xnak Idupnya dak Pompuan Nie Call..
Dengan Keadaan Mamai2 pun Aku Angkat.. Sebanyak 3 Kali aku ckp Hello... Hello.. Hello..
Pastu Dia terus Letak Phone.. Hahaha .... Pelik la KAw..
Dan pada Ke'esok'kan harinya aku dpt msj Dari Dak Gurl nie.. " Awak Nie Sape  ? "
Tapi Aku wat xlayan jew selama 2 Hari...

Hem... Aku rase cam Ader terlupa la Citer nak Tulis... Hahak
Nanti Eah Taip Laen.. Nak Tgk Balik Dalam Dairy.. =='

ADoi~

Ape2 Pun Aku Nk Ckp..

Dia Tidak Membuatkan saya Kembali Tersenyum... Tapi Telah membuatkan Saya Menjadi Diri SAya Yang DAhulu.. Seorang Yang Banyak Ckp =.='
Walaupun Dah Lame Aku Tinggalkan habbit nie..

DAn...

Kadang2 Aku Kelakar Gak melihatkan Riak Wajah Gurlz nie...
Dia Pelik Tgk cara Aku " take Care " dia.. PAdaHal
cam Biase Jew aku layan... Balance CAm Kengkawan aku Yang laen...

Tapi...

Dia Nie Masih Lagi Banyak Berahsia...
Herm.. Banyak Lagi Yang Perlu Diselidik Mengenai Gurlz Nie...
Korang Tunggu La Kisah Nya Ok !!


BUFDAY Aku 7.9.19**
BUFDAY Dia 1.7.19**

Cute Giler arh tarikh Nie.... Nie salah Satu PoinT aku Berminat Gan Dia.. 
Hahaha...

Tapi Masih Terlalu 
Awal.... Untuk.... Semua ... Itu....

Akan Aku Cuba Mengenali Dia Lebih Rapat... DAn Setiap Hari Akan Ku Ceritakan Kisah Kami.. Dan My Friend... HUhu~

Assalamualaikum.. !!!


Categories:

Leave a Reply