SpiDeR


Huhu.. Awal2 Tahun dah macam2 masalah dah Timbul.. Belum Ujung tahun Lagi.. Tapi xpe.. semua Itu Allah lebih MenGenTahui.. Hari2 Yang Dilalui Ini Tidak Akan Sunyi... Kerana Saya Ada Sebuah Keluarga Yang BEsar DAn BahaGia



Mula2 Kami Berdua Jew Saje Maen Snap2 Pic... Aku Gan Cousin.. RIzaL

Akan Tetapi Selepas Itu.. Kami BerDua Telah BerpakaT Untuk MenGajak Semua Sekali Join..
Rase Xbest Larkan kalo 2 orang Jew.



Haha.. Itu Dia.. RAmaI Tak ?
Semua Family aku Nie Cute2.. Bulat2.. Tapi Aku Sorang Jew Kurus.. Ntah Ikut sape... Mybe Arwah Tok Kowt.. Nasib Baik Hensem Cam Dak Cina... Haha 

Pasal Ape Aku ckp cam Dak Cina ?
SeBab Dulu Setiap Kali PerGi Kedai Runcit kew Mane2 Kew Yang Penting Kedai la Kan , Mesti Diorang Speaking Cina Gan Aku... Aaaa Sengal  ^^



Ish.. Lari Topik Lagi... =.='
Dan aku ade Seorang Cousin Perempuan Yang Aku Sayang.. Dia Nie Cute.. Hahaha Tapi Kuat Majuk.. Setakat nie aku sorang Pandai Pujuk.. nama Dia Khairuna... Ada Mirip2 Nora Danish Tak ?
Hahahahak.... Aku anggap Dia cam adeq aku Jew.. Coz Aku Tade Adeq pompuan ^^


Panorama Di Sebuah Tempat.. Ianya Seperti Heaven .. RAse TenanG Jew Datang Sini...
Hem.. Sampai Sini Jew La Nak Citer...

Semua Pic Nie Gambar Terbaru Tahun 2011




Categories:

Leave a Reply