SpiDeR

Xsempat Update untuk arinie.. ape2 pon Cume nak citer.. Saket kepale aku pikir'kan pasal semalam Dah berkurangan... Thkz kepada seorang gurlz nie yang carry pasal aku... Dalam keadaan aku yg camni.. cam2 hal leh jadi.. Kadang2 kite leh rase menyesal gan ape yang kita buat dan Luahkan..Umpama kata pepatah.. Terlajak perahu boleh di undur , terlajak kate siapa tahukan.. Tapi aku xkisah.. semua Nie aku citer pasal ape yang aku rase... Herm.. Si dia Pulak kate nyew ader benda nk di bincangkan dengan aku lagi.. Uh.. Jika Itu berita baik darinya pasti aku kembali Happy.. Jika Buruk.. wa.. Rase nak gantung Kepala nie kat kipas bilik.. (berani kew)
Hehe.. Bunuh diri tue dosa besar oi...Ape2 pun aku nk ucapkan Thkz kepada Gurlz yg msj aku arinie.. sekurang2 nya dia dah Mententeramkan Si Spider Yg melekat xkire tempat nie.. Well manjung nie kecik jew.. Huhu.. ^^... selalu aku dengar masalah orang laen jew... tapi sendiri kena.. Aduh... Baru aku tau.. padan muka..
waa... Ini mlm keje lagi.. dah ar semalam keje bulan purnama penuh.. Fuhh~ seram sejuk aku.. Haha.. last2 Tido lagi senang.. Gaji Buta.. O.o ( jgn di amalkan selalu ) hahahak... Biler ntah nak dpt Gaji nie.. Duet dah kering.. Mengharapkan advance jew nie.. Huhu.. walaupon utang aku xsampai 50 Ringgit.. tapi duet gak tue.. Ish2... macam2 nk pikir nie.. Byk benda nk kena bayar.. Uhu..

Tapi...

Kenapa sekarang nie aku rase seperti 2 jiwa 1 hati... Macam dah berlanggar2 dah...
Isk2.. Kalo korang Xphm sudah.. aku xkesah.. biar aku sorang paham.. ^^

Tut...Tut..Tut...

Mjs coming : Mawi " mlm nie bersiap sedia.. PPD nk datang.. kena Berpakaian kemas.. -.- "

Ades... mls nyew aku dengar msj camni.. Dah ar kasut tade.. dari aritu keje pakai Crop.. Haha... Giler aku neh.. wat Hati kering sorang2.. Tapi yang geram.. masuk nie dah 2 tempat aku keje diorang kasi pakaian seragam Besar2... Rase kelakar lak tgk.. Hahaha... Aku rindu tempat keje Lame.. ^^ 2 taun keje situ.. asik out station.. tapi demi seseorang aku terpaksa berenti.. itu yang dipanggil pengorbanan.. :Þ  Hehe..

Erm.. ok lar.. Petang2 camni lak line baru ok.. Banyak nak cter nie.. tapi nk masuk keje dah.. ^^
Ok Chow... Miz you~  :Þ

Categories:

Leave a Reply