SpiDeR

Bangun Jew Pagi Terus Dpt call Dari My dad... Suruh anta adeq Yang Paling Bongsu G skola... -.-'
Huhu.. Sejuk Kowt Pagi2 camtu... Terpakse lar balik Umah anta kejap...

WIFI ?

Ingat pas Anta dak tue pergi sekolah bolehlah On9 jap... Tapi... Line Phone Umah lak Rosak.. Dah telefon TM Xdatang2 Gak... FUCK TM !!! Buat keje lembab nak mampus.. Dah masuk 2 arinie Ko Xrepair lagi line kat umah tue.. Makan Gaji Buta Ape !!! Nak on9 pakai latop.. Latop lak dah xde... Ades.. -.-'

Sekarang ?

Kehidupan aku Hanya Ader... Ali'k ( Botak ) Shila ( Bawu Kenal ) Dan Mawi 1 Tempat Keje Aku tue... Dan yang laen tue sorry la Kalo aku wat2 xkenal... Im try Push my new Life.. New Story.. For throw my sadness
Tapi still belum berjaya lagi... Kenapa Susah sangat aku cuba Melupakan Dia Walaupun seketika... Aku Bukan nk Buang dia.. Tapi Melupakan Sahaja Wat seketika segala kisah silam kita yang dahulu... ^^'
Still masih lagi Ta kuat... Miz You Dear... Tapi apakan daya... Aku telah Dibuang :'(

Rutin( pening ) ?

Rutin Harian aku... Hehe... Start kul 7pm sampai 7am Keje... Pagi skg Nie terpaksa anta Adeq Yang paling bongsu G sekolah.. Die Xdpt asrama lar.. -.-' ( tambah lagi satu Tanggungjawab )
Lepas anta Adeq pergi sekolah Aku Rehat jap kat Umah dlm 3 jam... Melepaskan Penat keje Shif Mlm ^^'
Pastu dlm lingkungan pukul 9am or 10am Aku dah Kuar balik... Wat skit keje2 partime... Tapi kebanyakan masa aku hanya Duduk Kat Jety Lumut... Berjam2 lamanya.. -.-' ( aku pun xsedar ada keboleh termenung Giler lama camtu , setelah menerima 1 tamparan hebat dlm seumur hidup nie... )  Petang Dlm Kul 6pm Baru balik... Coz kul 7 pm To 7 am Keje balik... Haha.. 1 Hari aku Just Mkn Pagi jew.. Yang Laen2 waktu tue aku ta mkn.. Just minum air jew... -.-'

Xpenat kew ?

Mesti la Penat.. kalo tak Bukan Orang.. Tue Hantu tue... hahaha....
Skg nie aku takut nak tido.. Kalo Boleh aku tahan gantuk tu walaupun gantuk lar sangat2... Sebab...
Skg nie Tido aku Hanya Mengalami Mimpi Ngeri... Sangat2 Ngeri... Nak cerita pun... Xpyh lar rase nyew...
Karang berjangkit laks.. ^^;

Keje.... ?

Dalam 1 Hari ader 24jam... Mlm aku keje 12 Jam...  Tinggal Lagi 12 Jam... 3 Jam Selebihnya aku tido kew mandi kew mkn kew ape2 lar yang Patut... Tinggal lar 9 jam... Dalam 9 jam tue aku abeskan Mase aku termenung dan Kje partime.. ^^'

Duit ?

Aku nak kumpul duet banyak2... Pastu kalo duet tue dah Berpuluh ribu aku nak tukar semua jadi wang Kertas Rm 1.00 ^^'   Sebab~~ Pastu aku nak Bakar semua duet tue.. Haha.. My Hobby ^^
Setakat nie Duet yang berjaya Dibakar adalah sebanyak Rm 250.00
Gila ? Aku tak gila... Kan dah ckp tue Hobby... Ape sengal gler korang tak phm2 gak... Hahaha
Lepas bakar duit tue baru hatiku ini tenang Balik...

Kerana... ?

Duit tue punca Aku Mengabaikan sesetengah orang Yang selama Nie mereka memerlukan Perhatian....
Kini Menyesal Pun xguna... Tapi Xde Duet Pun xleh idupkan ?
Haha.. tapi xde lar selalu aku maen bakar2 Duet... Ingat aku Bodo sangat kew... Kadang2 ader gak aku belanje kawan2 aku makan ^^


Agak2 Korang Aku Tengah Wat Ape ?

Categories:

2 Responses so far.

  1. tdow 3jam je? xsakit kpale ke?

    nOtakaki: just live ur life bro ^^. the past is past.

  2. Spider says:

    Bole tahan Gak arh Saket Tue... Sampai Migrain nie.. Tapi kalo dah dpt tdo.. kapal Terbang Terhempas pun xsedar kowt.. Ha3

Leave a Reply