SpiDeR

Aku Terjaga dari lena ku pagi tadi.. Entah bila tertido pun xtau.. 


Tapi...


Ketika terjaga hatiku tenang sangat2... Aku terasa seperti baru lepas mengalami mimpi ngeri...
Lantas ku capai Handset ku... Sentapan jantung ku kembali lagi seperti mlm tadi... Ternyata Ianya bukan mimpi... Tangan ini masih menggigil membaca Mesej terakhirnya... Kenapa mesti ini yang terjadi... Aku sayangkan dia Sangat'2... ^^,


Kini....


Selalu aku lar pemberi semangat kepada Rakan2 ku biler mereka ada masalah Dengan Pasangan Masing2... Tapi bila terjadi kepada diri sendiri... Rase Nyawa seperti tidak berguna... Rase Di hempap batu besar... Rase seperti berada Di tengah2 Gurun Yg Gelap Berseorangan... Walaupun ada Rakan2 Di sekeliling ku memberikan semangat... Rase yang sangat Pedih~ 


Dan...


Pada mlm ini... Aku tidak Tahu kenapa Tiba2 ramai rakan2 baik ku Berada Di sisi... Mereka Seolah2 Tahu perkara buruk menimpa aku... Pelbagai Kata2 semangat mereka lontarkan... Tapi hanya Di balas pandagan Kosong dari Mata ku serta mulut yang hanya Membisu...


Maaf...


Walaupun Masih tidak berdaya dengan segala Yang Baru terjadi ini.. Aku mengambil mase yang Agak lama Cuma pun hanya beberapa baris ayat yang dapat di tulis... Tapi aku paksa juga diri ini untuk meluahkannya... Aku cuba menahan air mata ini Dari jatuh... Tapi ianya Tetap mengalir tanpa ku sedar... Akhirnya~ setelah bertahun2 aku tidak pernah mengalirkan air mata...


Kenangan...


Kini aku Di Bayangi Kenangan.. Suka duka Bersama Dia... Walaupun aku Cuba melupakannya...
Gengaman tangannya~... Pandangan Matanya~... Suaranya~... ya Allah... Aku tidak dpt menahan sebak ini ketika mengingatinya... Biarlah ianya Hanya Kenangan Paling istimewa Buatku dan Dia..


Terakhir....


Pada waktu...hem.... Jugalah aku Kali Terakhir Berjumpa Dengan'nya... Walaupun sebenarnya Aku masih sakit... Tapi Aku gagahkan Juga segala Kudrat ini Menghantar Dia Ke KTM IPOH... 
Ketika Dia Memasuki KTM tersebut Entah kenapa Aku Terasa Seperti ingin peluk dan cium Dahinya... Tapi di sebabkan rasa Hormat dengan Orang sekeliling aku abaikan sahaja Perasaan Itu... Tapi tidak sangka Perasaan Itu merupakan Pertemuan Terakhir Aku dan Dia... ^^,


Kini....


Aku cuba Berdiri Tanpa Semangat darinya yang selama Ini Ku simpan jauh Di lubuk hati ini...
Akan ku cuba sekali lagi... Tapi aku masih lemah... Mungkin ianya Mengambil Satu masa Yg agak lama untuk aku kuatkan semangat kembali.. atau mungkin selama-lamanya Rasa Kecewa ini Terpendam...


Hidup baru...


Adakah Sekarang Ini aku perlu memulakan Hidup baru... ? 
akan aku belajar cara Untuk Tersenyum , Berjenaka , Marah dan segala2nya kembali...
Aku yang kamu kenal Dulu mungkin Sudah mati... Disebabkan Kenangan Bertahun2 lamanya bersama Dia... Akhirnya aku yang............


Aku tidak mampu untuk bercerita lagi...
Tunggulah semangat ini kembali.... ^^,

Categories:

Leave a Reply