SpiDeR

Aku tak Peduli dengan apa yang sayang katakan... Walaupun Rasa sayang Kamu itu Telah makin Berkuranggan... ianya Ungkapan Yg mengegarkan Setia aku selama Ini pada malam Itu... Selama Bertahun Hati ini tidak pernah Jemu Merinduimu.. Dan memujamu.. Apa salah aku hingga Perkara ini Terjadi.. kini aku diselunbungi dilema.. apakah cara terbaik untuk aku buat supaya kamu mecintai aku kembali.. ya allah.. besar sungguh dugaan mu.. Tiada makna cinta itu jika perasaan sayang itu makin berkurangan dan tiada.. Tidak di nafikan mungking jarak antara kita sangat jauh.. Kamu jauh disana dan aku jauh disini.. mungkin sayang ada rakan2 dan mungkin teman baru yang membahagiakan kamu disana.. dan siapalah aku disini yang tidak dpt membahagiakan sayang ... tapi perasaan ini tidak pernah curang.. hanya doa mengiringi supaya kamu selamat dan bahagia disana... Aku tidak akan sekali berputus asa untuk membuatkan kamu mencintai aku kembali... kerna dalam hati ini tiada lagi Cinta lain yang dapat dibina,, Melainkan hanya aku dan kamu sahaja... Aku pernah berkata dulu.. Andai di takdirkan bukan kamu yang jadi pasangan ku suatu hari nanti... tiada maknanya aku hidup lagi di dunia Yang penuh cerita ini.. dan kini.. tidurku tidak lagi bermimpi , mandiku tidak lagi terasa , makanku tidak lagi selera , senyumku tidak lagi ikhlas.. Yang ada hanyalah perasaan Yg penuh ketakutan... takut jika aku kehilangan kamu... Seperti banyak lagi yang ingin ku luahkan.. tetapi tangan ini tidak mampu lagi menaip... Mengeletar tangan ini ketika cuba meluahkannya... semua yang aku katakan ini ikhlas dari luahan hati yang penuh dengan ketakutan.. jika kamu terbaca luahan ini.. aku ingin meminta maaf jika aku ada membuat salah dengan kamu selama perkenalan kita ini.. aku tidak akan mengganggu kamu lagi... Biarlah aku Tiada Dihati sesiapa pada masa ini.. Akan aku cari diriku yang sebenar... Perjalanan ini masih panjang... mungkin sekarang bukan waktu yang sesuai untuk kita bersama.. dan mungkin waktu ini kamu benar2 ingin belaian dariku.. ? Tapi aku sangat tidak berdaya sekarang.. teruskanlah perlajaran kamu disana.. Aku di sini sentiasa mendoakan Kebahagian kamu disana.. 

Yang sentiasa Bermain di hati ini...

( selama Ini Perasaan sayang ini tidak pernah jemu mencintai kamu walaupun pada waktu susah dan senang ku,,, tapi dengan mudah kamu melafazkan Sayang kamu terhadap aku kini semakin berkurangan.. )

Percayalah.. Aku sentiasa mencintaimu...

Categories:

Leave a Reply