SpiDeR




lala~Lala ♫ Lala~lala ♫


But... MasE TenGaH DatanG IlHam MenCurah2... Tetiba Ati Nie RAse KosoNG jew.... JAdi Xjadi Lar Update BloG... Ah.. Apsal Nie.. Aku Selalu Risaukan Dia... Tapi Kenapa... ? 
SiFat Lelaki Memang Lumrah Suke Kepada Wanita Sama Juga seperti aku Tapi .... Aku sayang kan Yang Ada Padaku sekarang... Tidak mungkin aku akan menduakannya.. Tidak Sekali...
Hem... Kenapa Neh.. argh....
Banyak Member2 aku yang Xpercaya.. Yang Mane Dahulu aku lah Pengacau Hati wanita..
Kini Suda berdiam Diri.. DAn HanYa Berseorangan MenanTi Sesuatu..
Sayang Sekali kerana Cinta Ku jauh berada Di Sana.. TApi Saya Tetap akan Menunggu mu sayang
Tidak Kira Berapa Lama.. Heh.. Semalam Semalam Aku Bersembang2 Dengan Kawan2...
Diorang Cakap..

  " Weh Ko.. Kat sini Banyak Awek LAgi Comel2 Lawa2... Asal Yang JAuH Jugak Ko Nak? Ko xtakot kew Yang ko Terlampau Setia Sangat Kat Dia tapi tetiba Dia Berubah Hati dan Suke kat Orang Lain... ! "

Pergh... Ayat Orang Xsayang Mulut Tue... Tapi Aku Tak berjaya Menjawab Soklan Yang Diorang Kasi..
Dengar ayat macam Tue Sahaja Dah Wat RAse Jantung Berhenti, Dan inilah Yang Paling Menakutkan Sekali Jika Berlaku... Pasti Aku rase Kecewa sanGaT..  DAn aku harap Perkara Bergini x Terjadi... Aku PAsRAh Dan Hanya Tuhan Saja Yang MEnenTukan semuanya
Aku Tetap Percayakan Dia.. Xmungkin Dia nak buat camtu Kat aku.. Herm...
Tetapi hati MAnusia Ini Sentiasa Berubah2...
Siapa Taukan

Dan Aku Seperti SuperHero Yang akan Sentiasa Menunggu Cinta'nya
Yeah. !! I'm Superhero

I Love You so MuCh Nur ArtiqaH !!!!





Categories:

4 Responses so far.

  1. rayqa says:

    yeahhh..
    hidop spider !!!
    aoukk3~~~
    huhu..

  2. Spider says:

    Haha.. Idop Tok Wan LA... ^^

  3. Spider says:

    Tapi.. skg segalanya.. Hanya Kenangan.. ^^,

  4. rayqa says:

    kenanganlah yg akan warna dan corakkan hidup manusia..
    xde la kosong benor.. ade gak modal nk citer kat ank cucu nnti.. :)

Leave a Reply