SpiDeR

Sepatutnya arinie Kena Bangun Awal.. Coz Nak Tgk KAwan G IpoH.. Tapi.. cam DAh Jadi tabiat lak suke sangat Bangun Lambat.. Then Tgh Aritue dapat Msj Dari Kawan Lame.. "Cepuk"
Haha.... baru kutuk2 die 2 ke 3 arinie sedar2 dah Balik manjung.. tapi sekejap jew Coz Die Balik pon atas urusan Kerja Kat MPM ( pasang Generator ) Perghh... Die Punyer Turbo bapak Besau =.='
Kepala aku leh muat dalam tue.. Eh lari Time citer nie.. Ha3.. patah2 Balik.. Ades Penin.. ;|
Kemudian Die msj nak Dtg Umah... Aku Ckp Jap LAgi kat die Coz Nak Mandi.. HA3.... kul 4 baru mandi.. Pergh.. lalat pon takot gan aku.. Dan da Siap2 dalam kul 5 cepuk pon Mai la Umah.. Uh.. Terkezut aku Elok Cuaca Cerah Depan Umah Terus Mendung Sebab Cepuk bawak Kereta 4WD Bapak Besar dan Tinggi.. =.=' dengan Tong sampah Depan Umah Die Langgar.. Naseb baek xpecah.. Mak AKu Bising Karang Gampang ! Ngok Cepuk nie... Hahaha..
Then Petang tue kami lepak kat MPM.. Jage Generator ( ades ! asal aku lak kena ? )

boring sangat lepak kat situ dlm kul 6 lebih Jalan2 G manjung Gan Kereta 4WD yang tyrnyew 5x kereta Biase.. Tempat yang Di Tuju adalah Kawasan Nurse'2 Praktical Tinggal.. Haha.. Cuci Mata sat.. ^^ ( kejahatan Melanda... )   Hehe.. da Puas jalan2 Aku suwoh cepuk anta aku Balik. ( senja da x elok Merayap ).. Cepuk ckp kul 10 mlm die nak datang ajak maen Snooker... **** Hahaha...
ader babak2 laen senarnya aku cut.. xelok citer... Akhirnya Aku MenanG 3 round.. Yeah.. ! Ha3...
eah.. gantuk lar.. nanti lar aku sambung citer... ^^  lagi pon line tgh PRoB lak.. Hehe.. WalHal Aku Pakai Wireless.. Ha3..

Categories:

Leave a Reply