SpiDeR

Herm... Dah Banyak kali Wat BloG... Semua Lupe PasWoRD... Tapi Kali Ini Tidak Lagi Kowt =.='
Hehe... Ntah.. Ntah Xtau Nak ckp ape... Just SeLalu TerPikiR.. Orang Di Sana Sihat Kew ?
Tgh wat ape... Agak2 Korang Sape la EAk Yang Bertuah Tue...


Nak Cerita Pengalaman Arini.CAm Biase Semalam Tertido lewat lagi.Then Bangun pon lambat.Pastu pagi2 Lagi dah DenGar my mom punya Kawan2 Wat Party Kat Luar.TApi bukan parti sebarangan.. Haha.. Itu Diorang Dok sibuk wat barang untuk kenduri Kawen my sister pada 27.11.10 nanti... 
Tgh hari Pulak Anta my Bro Yang no3 tue G stesen Bus.Die nak balek K.L Balik.Ha3 Dengan tak mandi Lagi G lar anta... ( sembur minyak Wangi sikit2 ) . Petang Pulak baru Perut nie nak lapar.. terus G Dapur. Waa My Mother cook NAsi Ayam ~ Sedap2. Gelojoh sangat mkn.Maka Tergigit la Cengkih Yang Memang Terbiase ada Dlm Resepi nasi Ayam.. korang Bayangkan Lar Camne Rasenyewkan... Ha3.. Then Bla..Bla..Bla...  Ok larh... Saya Mau Edit Ini Blog LAgi... ^^
Sila Berikan Tunjuk ajar yew Kepada yang Dah Expert maen Blog nie.. Saya NooB jew.. Ha3



  • Haha.. Tekan Sana Tekan Sini.. LAst2 Aku update Blog wat Bahase Melayu.. Lansung 1 apa Xpaham... Untuk Pengatahuan Anda.. SayA xberapa bagus Berbicara dlm Bahasa melayu.. Ha3. orang2 yang tertentu jew Tahu akan Hal ini.. Eah.. camne Nak Tukaq Bahase EnG Balek Eah ?
  • Dah gantuk Nie.. Herm... Tolong  la wei.. Aku Xreti da Maen Blog.. Memang Down Giler.. ish.. Banyak Kena Study balek nie.. Senang jew kan Korang ?

Categories:

Leave a Reply